Tähän tunnustukseen kuuluu vähän tehtäviäkin:

1. kiittää tunnustuksen antajaa

2. kertoa kahdeksan asiaa itsestään, joita ette vielä ehkä tienneet

3. jakaa tunnustus kahdeksalle blogille

4. kertoa tunnustuksesta heille.
Eli kiitos Blommalle, jolta sain tämän tunnustuksen!

1. Olen maailman surkein leipomaan pannukakkua ja tekemään pullataikinan!

2. Olen tosi hyvä historiassa, vaikka se ei minua erityisemmin kiinnostakaan

3. Rakastan sinkkuelämää- ohjelmaa ja ihan tyhmää kun se loppuu tänään

4. Kauhuleffat eivät ole koskaan pelottaneet minua, lapsena sain painajaisia muumeista

5. Olen kasvissyöjä

6. Tykkään maalaamisesta tosi paljon. Olen maalannut esim. meidän keittiön kokonaan, tuoleja, siskoni huoneen seinän...

7. Aion ottaa itselleni syntymäpäivänäni tatuoinnin; höyhenen joko ranteeseen tai selkään

8. Lempimusiikkiani on Queen

 

En jaksa heti laittaa niitä blogeja vielä :D